dinsdagochtend 10 januari Klokkenmakers Eindhoven

  • Oosten Hessel
  • [oosten]
  • Oosten Hessel's Profielfoto
Meer
17 dec 2022 17:13 - 17 dec 2022 17:14 #1 door Oosten Hessel
Beantwoord door Oosten Hessel in topic dinsdagochtend 10 januari Klokkenmakers Eindhoven
Hallo Peter,

Vergeet niet na afloop nog even langs Teunissen te gaan !
Is er vlakbij, staat me bij.
Teunissen is een soort "Eindhovense Kelders"....


Hier


Hessel
Laatst bewerkt 17 dec 2022 17:14 doorOosten Hessel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Willems Bert
  • [WillemsBert]
  • Willems Bert's Profielfoto
Meer
17 dec 2022 10:48 #2 door Willems Bert
Beantwoord door Willems Bert in topic dinsdagochtend 10 januari Klokkenmakers Eindhoven
Peter, het ledental is laag maar zeker nog meer als 20 active leden. Vanuit Philips wordt er druk uitgevoerd om het gebouw in de loop van 2023 te verlaten. Als er geen nieuw onderkomen wordt gevonden bestaat de kans dat de vereniging in ruststand wordt gezet. Gezien het grote aantal machines voor zowel hout als metaal bewerking, is een behoorlijk grote ruimte vereist. Een samengaan met Den Bosch, of samenwerking, zou eigenlijk best ideaal zijn. Beide verenigingen zoeken een nieuwe lokatie. Tijd om de krachten en interesse te bundelen. Bert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Chevalier Peter Willem
  • [chevalier]
  • Chevalier Peter Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
Meer
17 dec 2022 10:12 #3 door Chevalier Peter Willem
dinsdagochtend 10 januari Klokkenmakers Eindhoven werd gestart door Chevalier Peter Willem
Dinsdagochtend 10 januari van 09.00 - 12.00 ben ik van plan op bezoek te gaan bij de Klokkenmakers Eindhoven. Deze groep collega's is gereduceerd tot 9 leden en zit nog eventjes in hun schitterend uitgeruste  werkplaats. Bericht me graag even als je zin hebt om mee te gaan. Het wordt een laatste kans - vermoedelijk gaat de Eindhovense club zichzelf in de loop van volgend jaar opheffen als actief werkende club.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

's-Hertogenbosch