abonnement op nieuwe berichten werkt niet meer.

  • Wagter Han
  • [Han]
  • Wagter Han's Profielfoto
Meer
09 nov 2023 11:28 #1 door Wagter Han
Beantwoord door Wagter Han in topic abonnement op nieuwe berichten werkt niet meer.
Goedemorgen Hein,
Om te abonneren op nieuwe meldingen in het Forum kun je bij elke categorie waar je geInteresseerd in bent aanmelden. Boven de categorie staat een knop ABONNEER.
Klik hierop en voor deze categorie krijg je nieuwe meldingen.
Succes

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Prins Hein
  • [PrinsHein]
  • Prins Hein's Profielfoto
Meer
09 nov 2023 10:29 #2 door Prins Hein
Beantwoord door Prins Hein in topic abonnement op nieuwe berichten werkt niet meer.
Hallo. Ik blijk hetzelfde probleem te hebben; heb tot op heden nooit notificaties van nieuwe berichten ontvangen. Ze komen ook niet in mijn spamfilter terecht voor zover ik kan zien. Enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Mvrgr,

Hein

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Agricola Henk
  • [Agricola01]
  • Agricola Henk's Profielfoto Onderwerp Auteur
Meer
26 okt 2022 12:47 - 09 nov 2022 09:48 #3 door Agricola Henk
abonnement op nieuwe berichten werkt niet meer. werd gestart door Agricola Henk
Antwoord:
Klopt Henk.
In een bericht onder "Leden" heb ik gemeld dat op verzoek ons Forum ook op de homepage staat, toegankelijk voor derden. Daarvoor is er veel veranderd om de privacy van leden zoveel mogelijk te beschermen. Alleen de naam is nog zichtbaar. Derden kunnen alleen lezen. Wil je een bericht toevoegen of antwoorden op een eerder bericht dan moet je eerst inloggen
Han


Ik merk dat het stil is geworden bij de klokkenclub.
Na inloggen blijkt er toch nieuws op het forum maar dat is mij niet gemeld via het abonnement. Ik heb me nu opnieuw aangemeld, hoop dat het werkt.
Toevallig ontdek ik dat het forum nu ook toegankelijk is zonder inloggen. Was dat wel de bedoeling?
Henk Agricola
Laatst bewerkt 09 nov 2022 09:48 doorWagter Han.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

's-Hertogenbosch